Η δικηγόρος του Συνδυασμού Αμαλία Σαραντοπούλου ανέλαβε την εκπροσώπηση του Νίκου Πανταζή στο Συμβούλιο Επικρατείας.
Ο Νίκος πανταζής ετοιμάζει δρασεις στην περιοχή
Στις 5 Φεβρουαρίου του 2004 το Δημοτικό Συμβούλιο Χαλανδρίου αποφάσισε την διάνοιξη της οδού Φραγκοκλησιάς στην θέση της παλιάς οδού Μεσογείων στην Ρεματιά για να συνδεθεί το Πολύδροσο και ο παράδρομος της Αττικής οδού με την Λεωφόρο Πεντέλης. Η προτεινόμενη παρέμβαση πραγματοποιείται σε διαμορφωμένο υπόβαθρο από την Αττική οδό .Η ρεματιά έχει διευθετηθεί με διπλό σκεπασμένο αγωγό και από πάνω έχει γίνει επιχωμάτωση για την δημιουργία κοινόχρηστου χώρου. Η αλήθεια είναι ότι η διέλευση της Αττικής οδού ,και η βάναυση παράνομη διαμόρφωση ,παρά την προστασία της Ρεματιάς με προεδρικό διάταγμα ,όχι μόνο κατέστρεψε ένα μεγάλο κομμάτι αλλά στην ουσία διέκοψε την φυσική της ροή .Η Αττική οδός σκέπασε και εξαφάνισε την Ρεματιά στο σημείο διέλευσης.
Τότε στην προσπάθεια που έγινε να καλυφθεί η Αττική οδός στο πέρασμα της από την Πεντέλης και να μην τεμαχίσει τους δύο μεγάλους Δήμους Χαλάνδρι-Βριλήσσια, δεν δώσαμε την απαιτούμενη προσοχή και στην ανεπανόρθωτη ζημία που κινδύνευε να υποστεί η Ρεματιά. Πετύχαμε την Σκεπαστή Αττική οδό που όλοι την Χαίρονται χάσαμε ένα μεγάλο κομμάτι της Ρεματιάς που λειτουργεί όχι μόνο σαν πράσινο αλλά και σαν ένα μεγάλο κανάλι ροής του ανέμου ένα πνεύμονας όχι μόνο για τις περιοχές που διέρχεται αλλά για ολόκληρη την Αθήνα.
Την απόφαση διάνοιξης της Φραγκοκλησιάς προσέβαλαν στο συμβούλιο Επικρατείας τρεις κάτοικοι της οδού Φραγκοκλησιάς που θα ενοχληθούν από την διάνοιξη και φυσικά επικαλούνται το διάταγμα προστασίας της Ρεματιάς που δεν το θυμήθηκαν όταν πραγματικά η Αττική οδός σφάγιαζε την Ρεματιά.
Έτσι με ασφαλιστικά μέτρα σταμάτησαν την ασφαλτόστρωση του ήδη διανοιγμένου δρόμου σχεδόν στο ίδιο σημείο που για χρόνια και πριν την Αττική οδό περνούσε δρόμος με ένα μικρό γεφυράκι. Η επιβάρυνση που επικαλούνται οι προσβάλλοντες την απόφαση κάτοικοι είναι κατά πολύ μικρότερη από εκείνη που θα προκαλούσε η προβλεπόμενη από μελέτη σύνδεση της Φραγκοκλησιάς με την Πεντέλης δια μέσου της οδού Λακωνίας την οποία προτείνουν γιατί διέρχεται μέσα από πολυκατοικίες και επιπλέον στο σημείο αυτό θα χρειαζόταν γέφυρα που θα επιβάρυνε το περιβάλλον και την Ρεματιά με μπετόν και άλλες παρεμβάσεις .υποστηρικτικές της γέφυρας.
Η διάνοιξη της Φραγκοκλησιάς ,στην ουσία δεν πρόκειται για διάνοιξη αλλά για επαναδιάνοιξη υφισταμένης οδού είναι ζωτικής σημασίας και θα αποσυμφορήσει κυκλοφοριακά το Πολύδροσο Αμαρουσίου αλλά και τα Βριλήσσια, ιδιαίτερα το Νοσοκομείο Σισμανόγλειο περιβαλλοντικά δε είναι προτιμότερη από κάθε άλλη πρόταση. Η σύνδεση της Φραγκοκλησιάς με την Πεντέλης αλλά και την Κηφισίας από την άλλη πλευρά θα αποσυμφορήσει και το κέντρο του Χαλανδρίου γιατί θα δώσει δύο δυνατότητες μετάβασης στο Πολύδροσο μέσω Κηφισίας και μέσω Πεντέλης και στον Δήμο Χαλανδρίου την δυνατότητα να πεζοδρομήσει όλο το Ιστορικό Κέντρο της Πόλης. Η επαναδιάνοιξη της Φραγκοκλησιάς που προβλέπεται από το Ρυμοτομικό του Αμαρουσίου –Χαλανδρίου-Αγίας Παρασκευής και δεν απαιτείται εκ’νέου σύνταξη μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων αφού ήδη η εκπόνηση του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου και οι επιπτώσεις αυτές έχουν αντιμετωπισθεί στο στάδιο της εκπόνησης του Γ.Π.Σ με ην μελέτη της Αττικής οδού. Δεν κόβονται δένδρα δεν επέρχεται μείωση του ισοζυγίου πρασίνου με την χάραξη του δρόμου πάνω στον ήδη προϋπάρχοντα και σε ήδη διαμορφωμένο χώρο. Ο Δήμος έχει την αποκλειστική αρμοδιότητα κατασκευής και διάνοιξης Δημοτικών δρόμων και δεν χρειάζεται έκδοση προεδρικού διατάγματος αφού ούτε η χρήσεις γης ,ούτε το Γ.Π.Σ τροποποιούν την περιοχή από τον Χαρακτηρισμό Κοινόχρηστος Χώρος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.