Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2019

Oσο υπάρχουν άνθρωποι

Σε ερώτηση του ΑΠΕ-ΜΠΕ για τις τεταμένες σχέσεις του με τον υπουργό Εσωτερικών Ματέο Σαλβίνι, ο Λεολούκα Ορλάντο, δήμαρχος Παλέρμου Ιταλία απαντά:
«Ο Σαλβίνι είπε ότι θα έστελνε τον στρατό, ότι θα μου έκανε μήνυση, ότι θα με έπαυε των καθηκόντων μου. Δεν έκανε τίποτα από όλα αυτά, διότι το να στείλει τον στρατό, βέβαια. δεν είναι δική του αρμοδιότητα. Εγώ, στο μεταξύ, εμμένω στις θέσεις μου. Διότι η ασφάλεια, σε μια Δημοκρατία, τυχαίνει εγγύησης, πρώτα απ΄όλα, όταν σεβόμαστε τα δικαιώματα όλων των ανθρώπων. Μόνον οι δικτατορίες θεωρούν την ασφάλεια πιο σημαντική από τα ανθρώπινα δικαιώματα. Νομίζω ότι η θέση μου αυτή είναι πλήρως ευρωπαϊκή, αλλά και απόλυτα συνταγματική».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.