Πέμπτη 30 Μαρτίου 2023

Δεν με νοιάζει

 

Δεν με νοιάζει

Πάντα μια συζήτηση είναι ερέθισμα να ξανασκεφτείς και πολλές φορές να αναθεωρήσεις θέσεις απόψεις,να ξανατοποθετηθείς.Μου δόθηκε η ευκαιρία ξεκινώντας από ένα πρόβλημα στο κινητό μου να συζητήσω με ένα σαραντάρη και κάποια στιγμή διαπίστωσα ότι δεν είχα επιχειρήματα να αντιμετωπίσω την καθημερινότητα του ,Χωρισμένος με ένα παιδί, καθηλωμένος μισθολογικά σε εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, απαισιόδοξος με τους πολιτικούς και το μέλλον.Μιλήσαμε για την ακρίβεια,για παιδικούς σταθμούς,για την υγεία,για το δημογραφικό πρόβλημα,την ανεργία ,τα Τέμπη και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι οι πολιτικοί αντί να προσπαθούν να λύσουν τα προβλήματα προσπαθούν να τα δικαιολογήσουν μεταφέροντας τις ευθύνες,στους προηγούμενους,στο βαθύ κράτος στην ευρώπη,στην Παγκοσμιοποίηση,τον πόλεμο της Ουκρανίας.Πάντα φταίνε οι άλλοι.Η κατάληξη του νεαρού συνομιλητή μου ήταν ,δεν με νοιάζει ποιος φταίει εγώ θέλω να έχω δουλειά και αμοιβή επιβίωσης,να κυκλοφορώ ασφαλής,να μπορώ να έχω πρόσβασή στην υγεία στην εκπαίδευση,παιδικό σταθμό για το παιδί μου και αυτό δεν μου το δίνει κανείς πολιτικός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.