Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016

Καταγγελία -Διαμαρτυρία


Δεν ξέρω αν έτσι αντιλαμβάνονται ορισμένοι εργαζόμενοι στον Δήμο την άσκηση εξουσίας ή έχουν γι’άυτό εντολές από την διοίκηση. Ζήτησα ενημέρωση στα πλαίσια της άσκησης των καθηκόντων μου ως Δημοτικός σύμβουλος από την Διεύθυνση Αθλητισμού σχετικά με δύο αθλητικούς Συλλόγους. Αντί να με ενημερώσουν
Ως όφειλαν και να μου δώσουν την σύνθεση των Δ.Σ και αντίγραφο των Καταστατικών μου ζήτησαν να φέρω το αίτημα γραπτώς .Το έκανα την επομένη  2 Δεκεμβρίου 2016.Σήμερα στις 14 Δεκεμβρίου 2016 επισκέφτηκα και πάλι την διεύθυνση και αντί να μου δώσουν αυτά που ζήτησα απάντησαν ότι υπέβαλαν αίτημα στην νομική Υπηρεσία για να αποφανθεί αν θα μου δώσουν τα αντίγραφα και ότι σε κάθε περίπτωση έχουν περιθώριο 50 ημερών για να μου απαντήσουν!!!! Αν δηλαδή ένας δημοτικός σύμβουλος ζητήσει για ένα τρέχον θέμα ενημέρωση και την πάρει μετά από 50 ημέρες πως θα ασκήσει τα καθήκοντα και τον έλεγχο της διοίκησης όταν το θέμα με τον ένα ή άλλο τρόπο θα έχει λυθεί ή δεν θα είναι επίκαιρο.

Πριν από λίγες μέρες ο δήμαρχος άσκησε κριτική σε Δημοτικό Σύμβουλο επικεφαλής παράταξης που προσφεύγει στην αποκεντρωμένη όταν η διοίκηση δεν λειτουργεί ως οφείλει και με το γράμμα του Νόμου. Αλλά ερωτώ όταν η διοίκηση συμπεριφέρεται με αυτό τον απαξιωτικό τρόπο σε Δημοτικό Σύμβουλο δια των προϊσταμένων των υπηρεσιών τι μένει να κάνει ο Δημοτικός Σύμβουλος παρά να επικαλεσθεί τον Νόμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.