Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

«Έφτιαξα ένα εστιατόριο στο Χαλάνδρι

Φωτογραφία για Γιώργος Παρτσαλάκης: «Δεν έκανα απόπειρα αυτoκτονίας»
Ο Γιώργος Παρτσαλάκης αποφάσισε να κάνει ένα επαγγελματικό άνοιγμα από το οποίο δεν βγήκε κερδισμένος.

Ο ηθοποιός έφτασε στα όρια της καταστροφής, αλλά το πάλεψε.

«Έφτιαξα ένα εστιατόριο στο Χαλάνδρι που το έκλεισα γιατί όταν πρέπει να πληρώσω 23% ΦΠΑ , 4.500 νοίκι, 12.000 μεροκάματα δεν τα κατάφερα , αν συνέχιζα θα πήγαινα φυλακή οπότε είπα: ‘’συγγνώμη παραιτούμαι’’. Δυστυχώς πλέον δεν άφησαν δραχμή στον Έλληνα», δήλωσε στο Λοιπόν και συνέχισε: «Δεν έκανα απόπειρα αυτοκτονίας. Αυτά είναι ψευτιές που γράφτηκαν. Ξεφτιλίκια. Έχω νιώσει απόγνωση, απελπισία, βρέθηκα στο κενό, αλλά δεν θα δώσω τη ζωή μου για κανέναν. Έχω δυο παιδιά που λατρεύω , θέλουν να με βλέπουν και δεν θέλω να τους προσφέρω τον πόνο του να χάσουν τον πατέρα τους».

Παρτσαλάκης: "Δεν έκανα απόπειρα αυτοκτονίας"

Nooz.gr - ‎πριν από 10 ώρες‎
Ο Γιώργος Παρτσαλάκης μίλησε στο περιοδικό Λοιπόν για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε με το άνοιγμα επιχείρησής του, αλλά και για τα ψέματα που γράφτηκαν προς το πρόσωπο του. Ο διάσημος ηθοποιός δεν κατάφερε να βγει κερδισμένος από ένα ...

"Δεν έκανα απόπειρα αυτοκτονίας! Ξεφτιλίκια! Βρέθηκα στο κενό"

News.gr - ‎πριν από 7 ώρες‎
Έχω νιώσει απόγνωση, απελπισία, βρέθηκα στο κενό, αλλά δεν θα δώσω τη ζωή μου για κανέναν. Έχω δυο παιδιά που λατρεύω, θέλουν να με βλέπουν και δεν θέλω να τους προσφέρω τον πόνο του να χάσουν τον πατέρα τους», λέει εξοργισμένος ο Γιώργος ...

Γιώργος Παρτσαλάκης: «Δεν αντέχω να είμαι μόνος μου»

Gossip TV - ‎πριν από 16 ώρες‎
Ο Γιώργος Παρτσαλάκης έχει πει πως ζει για τα παιδιά του, για το θέατρο, αλλά και για τον έρωτα γιατί δεν μπορεί χωρίς αυτόν. «Ναι, δεν αντέχω να είμαι μόνος μου. Και φαντάζομαι ότι μέχρι τα βαθιά μου γεράματα θα μου συμβαίνει αυτό, ασχέτως αν θα ...

Γιώργος Παρτσαλάκης: Δεν έκανα απόπειρα αυτοκτονίας

Prisma News - ‎29 Ιουλ 2013‎
Ο διάσημος ηθοποιός μίλησε για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε για το άνοιγμα επιχείρησης του, αλλά και για τα ψέματα που γράφτηκαν προς το πρόσωπο του. Ο Γιώργος Παρτσαλάκης δεν κατάφερε να βγει κερδισμένος από ένα επαγγελματικό άνοιγμα που ...

Γιώργος Παρτσαλάκης: Γράφτηκαν ψευτιές ότι θέλησα να ...

Yahoo! OMG - ‎28 Ιουλ 2013‎
O Γιώργος Παρτσαλάκης μίλησε στη Σίσσυ Μενεγάτου και στο ΛΟΙΠΟΝ. Έφτασες πραγματικά στα όρια της καταστροφής … ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ. Μαρία Ανδρούτσου: «Ο έρωτας είναι θέμα εσωτερικό και δεν μετριέται με κιλά» · Μαρία Ανδρούτσου: «Ο έρωτας είναι ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.