Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

Στηρίζω τον Νίκο Ανδρουλάκη γαι την αρχηγία της Δημοκρατικής Παράταξης

Δημοκρατική Παράταξη
Πλησιάζουν οι εκλογές για την αρχηγία της δημοκρατικής παράταξης και όπως πάντα έκανα στην πολιτική μου διαδρομή γνωστοποιώ την θέση μου ,όχι για να επηρεάσω συντρόφους στην επιλογή τους ,αλλά για να είμαι εγώ εντάξει με τον εαυτό μου και όσους με στηρίζουν αυτά τα χρόνια στο Χαλάνδρι.
Θα ξεκινήσω με τις ενστάσεις μου που αφορούν την όλη διαδικασία που κατά την γνώμη μου γίνεται ανάποδα.

1.Πρώτα έπρεπε να αποσαφηνισθεί το πολιτικό στίγμα της νέας κίνησης ,να καθορισθούν οι βασικές αρχές να οριοθετηθεί ο Κεντροαριστερός χώρος και μετά να ακολουθήσει η εκλογή του αρχηγού.
2.Ο αρχηγός ενός κόμματος είναι όργανο στην ιεραρχία της οργανωτικής δομής του ,και κατά την γνώμη μου δεν μπορεί να εκλέγεται εκτός της οργανωτικής δομής από φίλους και περαστικούς.
Ο αρχηγός πρέπει να εκφράζει την πλειοψηφία της οργανωμένης βάσης από την οποία εκλέγεται και στην οποία δίνει λόγο. Έτσι και αφερέγγυος πολιτικά δεν θα μπορεί να είναι αλλά και θα ελέγχεται από την οργανωτική δομή,όταν λειτουργεί σε προσωπικό επίπεδο.
Δυστυχώς έχει επικρατήσει για καθαρά λόγους επικοινωνίας μια στρεβλή διαδικασία εκλογής ,που παρουσιάζεται και ως δημοκρατική.Το προγραμματικό συνέδριο θα ακολουθήσει και έτσι μας μένει να στοιχηθούμε πίσω από πρόσωπα.
Η Γεννηματά πιστώνεται την δημιουργία των συνθηκών της μεγάλης ένωσης της Κεντροαριστεράς, η πιθανή όμως επικράτηση της θα συνεχίσει να έχει εγκλωβισμένη την νέα παράταξη στο ΠΑΣΟΚ και μάλιστα στο βαθύ ΠΑΣΟΚ που εκπροσωπεί.
Ίσως η καλύτερη επιλογή να είναι του Καμίνη που θα σηματοδοτήσει το καινούργιο,εγώ ως μέλος του ΠΑΣΟΚ χρόνια τώρα δεν θα μπορούσα να ψηφίσω όμως παρά ένα υποψήφιο προερχόμενο από την παράταξη μου που να έχει όμως και τις εγγυήσεις της ανανέωσης.
Στηρίζω την υποψηφιότητα του Ανδρουλάκη γιατί είναι νέο πρόσωπο,δεν έχει χρεωθεί με τα λάθη της εξουσίας ,είναι ευρωπαϊστής σοσιαλδημοκράτης και έχει καταλάβει ότι δεν πρέπει να επαναφέρει το ρουσφετολογικό κράτος,που μας οδήγησε στην κρίση.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.