Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Ο Νόμπελης τα αλλάζει πάλι .ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ, ΓΙΩΡΓΟ, ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ, ΑΦΡΟΔΙΤΗ

Aγαπητέ Αρη δεν μας τα λές καλά.Πότε έλεγες την γνώμη σου όταν στην επιστολή παραίτησης έγραφες :Κύριε Δήμαρχε,  Το κείμενο της παραίτησής μου θα μπορούσε να σταματάει εδώ, προκειμένου να μην έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σας και με τους συναδέλφους της διοίκησης. Όμως, η πλήρης αντίθεσή μου με βασικές προσωπικές σας επιλογές που αφορούν στην κοινωνική, πολιτιστική, αθλητική πολιτική σας, αλλά κυρίως σε αυτήν που άπτεται της καθημερινότητας των συνδημοτών μας, καθιστά αδύνατη τη συνέχιση της συνεργασίας μας.  Ακόμα και ορισμένες σημαντικές πρωτοβουλίες που παίρνει αυτή η διοίκηση γίνονται γνωστές στους συμπολίτες μας από τα κάθε μορφής έντυπα και τις ηλεκτρονικές σελίδες στο διαδίκτυο, αφού ουσιαστικά η επικοινωνία του Δήμου με τους Χαλανδραίους είναι ανύπαρκτη.





 



Πολλοί θα ξαφνιαστούν με το περιεχόμενο της ανάρτησης. Δεν θα έπρεπε. Αλλωστε, όπως φαίνεται ξεκάθαρα από το κείμενο της παραίτησής μου, επικαλούμαι επαγγελματικούς λόγους και διαφωνία με βασικές επιλογές της διοίκησης, χωρίς καμιά εμπάθεια και δίχως προσωπική πικρία για τον δήμαρχο και τους (πρώην) συναδέλφους μου.
Ετσι, μαθαίνοντας ότι ο Γιώργος Κουράσης ανακοίνωσε στον συνδυασμό της Δευτέρας ότι θα θέσει εκ νέου υποψηφιότητα, του εύχομαι από καρδιάς κάθε επιτυχία. Η ανακοίνωση επιβαλλόταν να γίνει, όχι επειδή ο ίδιος έμοιαζε να το σκέφτεται αλλά γιατί ορισμένα «παπαγαλάκια» διέδιδαν δεξιά και αριστερά πως δεν θα ξαναβάλει για δήμαρχος, σπέρνοντας την αμφιβολία για την κάθοδό του και δημιουργώντας ελεύθερο πεδίο δράσης σε πιθανούς μνηστήρες της… καρέκλας του.
Η αγαπημένη μου Αφροδίτη Χατζηγεωργίου θα προταθεί σήμερα για διάδοχός μου και θα εκλεγεί πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου. Τα αισθήματά μου για το πρόσωπό της είναι γνωστά και, φυσικά, δεν αλλάζουν στο παραμικρό. Ως δυναμική, αγαπητή στις υπόλοιπες δημοτικές παρατάξεις και μιλώντας άριστα ελληνικά, θα είναι, κατά την ταπεινή μου γνώμη, απόλυτα πετυχημένη. Πρόκειται για την πιο κατάλληλη επιλογή!
Φαίνεται πως κάτι αλλάζει στην πάσχουσα επικοινωνιακή πολιτική της δημοτικής αρχής, η οποία μπορεί να αυξήσει έτσι θεαματικά την απήχησή της στους Χαλανδραίους. Κάθε κριτική από μέρους μου θα είναι πάντοτε καλοπροαίρετη και με γνώμονα μόνο το καλό της πόλης μας.
Στον απόηχο της παραίτησής μου, όπως ήταν αναμενόμενο, εκτός από τα θετικά σχόλια, υπήρξαν και οι τόσο δημοφιλείς θεωρίες συνωμοσίας. Ετσι, μέχρι τώρα άκουσα ότι: Πάω για δήμαρχος (κλασικά…), με έβαλε ο Ζαφειρόπουλος, ο Βάσιος, είμαι σε συνεννόηση με τον Ντάβαρη, τον Λαδόπουλο, τον Ανδριανάκη, τον Ζανιδάκη κ.ά.! Εχω προσχωρήσει στον Ανδρεόπουλο, στον Γιώργο Θωμά, στον Παττακό, στη Λούλα, στον Σίμο Ρούσσο, στον Πανταζή, στον Μανιάτη, στον Νταβία, στον Βερβεσό, στον Παπαδάκη, στον Σόμπολο… (ουφ, κουράστηκα…).
Παιδιά, ψυχραιμία. Πότε να προλάβω να δω όλους αυτούς; Ελεος…

Υ.Γ.1: Γιατί έμαθα ότι σε παράταξη της αντιπολίτευσης έβαλαν… μαύρες πλερέζες; Αυτούς τι τους πειράζει; Από τον συνδυασμό τους αποχώρησα;

Υ.Γ.2: Κούλη, τι κρίμα που δεν θα με ψηφίσεις ξανά (στην Αγ. Παρασκευή, όπου ως παλιός Χαλανδραίος, είσαι ψηφοφόρος!!!). Μπορείς, όμως να επηρεάσεις άλλους. Θα κάνουν ό,τι τους πεις. Το αντίθετο…

Αρης Νόμπελης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.