Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2016

Απαντήσεις στην πλατεία στο Αγγελάκη στην Κούλα στον Γκόρτσο στον Μπακασέτα στην Καρεζη απο τον Νικολάκη

Περί δογματισμού και άλλων τινών
 Θέση:1
Ο Άγγελος Νταβίας δια της Πλατείας πήρε θέση στη πρόσφατη δημοσίευση μου σχετική με τα οικόπεδα που διεκδικεί ο Δήμος από το ΤΑΙΠΕΔ στο Χαλάνδρι.
Ασφαλώς γι α την αναγκαιότητα της διεκδίκησης δεν διαφωνεί ,διαφωνεί με τον τρόπο που επέλεξε η διοίκηση  να τα διεκδικήσει που έμενα με  βρίσκει σύμφωνο άλλα αφού είμαι αντιπολίτευση  έπρεπε κατά την γνώμη του να διαφωνήσω.
 Η θέση συνεπώς της αντιπολίτευσης είναι να διαφωνεί να φωνασκεί να καταψηφίζει, να κατατροπώνει τον εχθρό την εκάστοτε διοίκηση.
Εδώ διαφωνούμε γιατί εγώ βλέπω την αντιπολίτευση αντίπαλο στην διοίκηση όταν εκείνη με πράξεις ή παραλείψεις βλάπτει τα συμφέροντα της πόλης, όταν εκείνη κινείται με μεθόδους και τρόπους που θέτουν σε κίνδυνο διεκδικήσεις ζωτικής σημασίας για την πόλη μου και θετική και συμπαραστάτη της διοίκησης στις διεκδικήσεις της και σε κάθε θετική απόφαση της. Διαφωνούμε αυτοδιοικήτικα άλλα και  
πολιτικά όπως και ο ίδιος υποστηρίζει
 Εγώ είμαι σταθερός σοσιαλδημοκράτης υποστηρικτής του Σημίτη και του Βενιζέλου ,εκσυγχρονιστής και αυτό το πλήρωσα ακριβά στο Πασοκ που επικρατούσαν πάντα οι λαϊκιστές και οι αριβίστες
Πιστεύω στην διαπραγμάτευση και όχι στην πάλη των ταξεων, στην εργασιακή ειρήνη και στις συλλογικές διαπραγματευσεις, στην ελεύθερη αγορά με τον έλεγχο του κράτους στην ισότητα, στην αλληλεγγύη, στην πλήρη απασχόληση και στο Κράτος δικαίου. Αν εκείνος πιστεύει σε κάτι άλλο τότε ασφαλώς και δεν συμφωνούμε και πολιτικά.

Θέση 2.δογματισμός επόμενη δημοσίευση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.