Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Δεύτερη Προσφυγή κατέθεσε ο Νίκος Πανταζής.

Δήλωση Νίκου Πανταζή:Αφού δεν βάζουν μυαλό και διαχειρίζονται το Δημόσιο χρήμα που είναι λιγοστό με ανευθυνότητα δεν μας μένει άλλος δρόμος παρα νόμιμα να προστατεύσουμε τους πολίτες
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ-ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ


ΕΝΣΤΑΣΗ-ΠΡΟΣΦΥΓΗ

ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΠΑΝΤΑΖΗ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ, επικεφαλής της δημοτικής παράταξης  «Χαλάνδρι-Αναγέννηση» Δημότη Χαλανδρίου, οδός Θράκης , αρ.69, Βριλήσσια Τ.Κ.15235

ΣΙΔΕΡΗ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ Δημοτικού Συμβούλου  της Παράταξης «Χαλάνδρι-Αναγέννηση», Δημότη Χαλανδρίου, οδός Θράκης , αρ.69, Βριλήσσια Τ.Κ.15235


ΚΑΤΑ

Της με αριθμό 624/2012 αποφάσεως της  οικονομικής επιτροπής Δήμου Χαλανδρίου (Πρακτικό 21° της από 17-12-2012 τακτικής συνεδρίασης της Οικονομικής επιτροπής) με θέμα «Ανάθεση μελέτη καταγραφής και ανάλυσης του υπάρχοντος ΣΕΣ στο Δήμο Χαλανδρίου»που δημοσιεύθηκε στην Διαύγεια 21/12/2012, οπότε και λάβαμε γνώση για να μπορούμε να την προσβάλουμε.

Επειδή ήδη ο Δήμος οφείλει (6.500.000) Ευρώ περίπου σε ιδιώτες και 7.500.000 σε δάνεια, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να χαρακτηρισθεί «κόκκινος» και να τεθεί υπό επιτήρηση, το οποίο σημαίνει νέα και υποχρεωτική σύμφωνα με τον νόμο φορολόγηση τόσο στα ανταποδοτικά όσο και στο ΤΑΠ που από 0,25% θα πάει στο 3% για να αυξηθούν τα έσοδα του.

Επειδή θεωρούμε υπερβολή την διεξαγωγή τριών μελετών για το ίδιο θέμα και μη σύννομη την ανάθεση στο ίδιο μελετητικό γραφείο των δύο πρώτων.

Επειδή η προσβαλλομένη απόφαση δεν διαθέτει επαρκή αιτιολογία ως προς το γιατί απαιτείται τέτοιου είδους μελέτη και μάλιστα σε βάθος χρόνου 12 μηνών, αντικειμενικά υπερβολικό για την παρακολούθηση του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης.



Η ανάθεση όμως πάσχει και νομικά αφού με τον Νόμο  «Ρύθμιση λειτουργίας ταχυδρομικής αγοράς ,θεμάτων ηλεκτρονικής επικοινωνίας και άλλες διατάξεις στο άρθρο 35 τροποποιήθηκε το άρθρο 28 του Νόμου 3669/2008(Α’116) και θεωρεί πλέον την ανάθεση εξαιρετική διαδικασία που επιτρέπεται μόνο όταν πρόκειται για συμβάσεις έργου που υπάγονται στο άρθρο 118 (απόρρητες) και όταν συντρέχουν οι προϋποθέσεις των άρθρων 57 παρ.1, 124, 125.

 Γ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ, ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ, ΑΠ’ ΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΕΘΕΣΗ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΕΞΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ:


1.   Απόρρητες συμβάσεις

2.   Αν προκύψει ανάγκη εκτέλεσης συμπληρωματικών εργασιών, από την συναφθείσα αρχική σύμβαση, λόγω απρόβλεπτων γεγονότων και εφόσον το συνολικό ποσό των συμβάσεων αυτών δεν υπερβαίνει το ποσοστό του πενήντα τοις εκατό (50%) του ποσού της αρχικής σύμβασης

3.   Σε περίπτωση μη κανονικών προσφορών ή κατάθεσης προσφορών που είναι απαράδεκτες έπειτα από ανοικτή ή κλειστή διαδικασία, με την προϋπόθεση ότι οι αρχικοί όροι της σύμβασης δεν τροποποιούνται ουσιωδώς.
4.    Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, όταν πρόκειται για έργα, των οποίων η φύση ή διάφοροι αστάθμητοι παράγοντες δεν επιτρέπουν το συνολικό προκαθορισμό των τιμών.

5.    Για τα έργα που εκτελούνται αποκλειστικά για σκοπούς έρευνας, δοκιμής ή τελειοποίησης και όχι για να εξασφαλίζουν την αποδοτικότητα ή την κάλυψη των δαπανών έρευνας και ανάπτυξης.

6.   Εάν, ύστερα από ανοικτή ή κλειστή διαδικασία, δεν υποβλήθηκε καμία προσφορά ή καμία από τις υποβληθείσες προσφορές δεν κρίνεται κατάλληλη, ή εάν δεν υπάρχει κανείς υποψήφιος, εφόσον δεν έχουν τροποποιηθεί ουσιωδώς οι αρχικοί όροι της σύμβασης και με την προϋπόθεση ότι διαβιβάζεται σχετική έκθεση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ύστερα από αίτημα της.
7.   Εάν, για λόγους τεχνικούς, καλλιτεχνικούς ή σχετικούς με την προστασία αποκλειστικών δικαιωμάτων, η σύμβαση μπορεί να ανατεθεί μόνο σε συγκεκριμένο οικονομικό φορέα.
8.   Στο μέτρο που είναι απολύτως απαραίτητο, εάν λόγω κατεπείγουσας ανάγκης, οφειλομένης σε γεγονότα απρόβλεπτα για τις ενδιαφερόμενες αναθέτουσες αρχές, δεν είναι δυνατή η τήρηση των προθεσμιών που προβλέπονται για τις ανοικτές, κλειστές ή με διαπραγμάτευση διαδικασίες με δημοσίευση προκήρυξης διαγωνισμού που αναφέρονται στο άρθρο 124 του παρόντος. Οι περιστάσεις που επικαλούνται οι αναθέτουσες αρχές για την αιτιολόγηση της κατεπείγουσας ανάγκης δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να απορρέουν από δική τους ευθύνη.

9.   Όταν έχουν ως αντικείμενο νέα έργα που συνίστανται στην επανάληψη παρόμοιων έργων που ανατέθηκαν στον οικονομικό φορέα ανάδοχο της αρχικής σύμβασης από τις ίδιες αναθέτουσες αρχές, υπό την προϋπόθεση ότι αυτά τα έργα είναι σύμφωνα με μία βασική μελέτη που αποτέλεσε αντικείμενο αρχικής σύμβασης και η οποία έχει συναφθεί με την ανοικτή ή την κλειστή διαδικασία.


Στην προκειμένη ανάθεση πέρα των άλλων λόγων που αναφερθήκαμε και θεωρούμε ικανούς να κάνουν δεκτή την προσφυγή δεν συντρέχει καμιά απαιτούμενη από το Νόμο προϋπόθεση.


Επειδή, σύμφωνα με τα προταθέντα, η προσβαλλόμενη απόφαση πάσχει νομιμότητας και συνεπώς είναι ακυρωτέα.

Επειδή η παρούσα προσφυγή-ένστασή μας είναι στο σύνολό της νόμιμη, βάσιμη και αληθινή, ασκείται δε εμπρόθεσμα.

ΠΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ- ΑΙΤΟΥΜΕΘΑ

Να γίνει δεκτή η παρούσα προσφυγή-ένστασή μας.

Να ακυρωθεί η προσβαλλόμενη με αριθμό απόφαση Οικονομικής Επιτροπή Δήμου Χαλανδρίου


Χαλάνδρι  12/12/2012

Πανταζής Νίκος     Σιδέρης Γεωργίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.