Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

''Ο ΤΟΠΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ''...

Την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι συγκέντρωσε τις περισσότερες ψήφους κατά την εκλογή της Κεντρικής Επιτροπής της Δημοκρατικής Αριστεράς εξέφρασε ο Σπύρος Λυκούδηςκαλώντας τον Φώτη Κουβέλη να λάβει υπόψη του την πρωτιά αυτή...
«Τίμησαν την αγωνιστική μου διαδρομή, που είναι γνωστή, την παρουσία μου και, πολιτικά, στήριξαν και γενικά, το σύστημα των απόψεών μου, όχι με το νόημα της επισημοποίησης, αλλά σεβάστηκαν το νόημα αυτών και με έφεραν πρώτο στην εκλογή της Κεντρικής Επιτροπής. Μήνυμα, δεν θα το έλεγα προς τον πρόεδρο, τον φίλο μου. Αλλά νομίζω ότι αυτήν την πρωτιά, πρέπει να τη λάβει υπόψη του», ανέφερε μιλώντας στο ραδιοσταθμό ΒΗΜΑ.
Ο κ. Λυκούδης εξήγησε ακόμη την απόφασή του να αποχωρήσει από τη γραμματεία του κόμματος: «Έχω αποφασίσει να συνεχίσω να μην είμαι γραμματέας του κόμματος, ακόμη και αν μου το προτείνει ο πρόεδρος, διότι είμαι και βουλευτής και είδα πόσο δύσκολο είναι να τα συνδυάσεις. Δεύτερον, διότι μπορεί να σε έχει προτιμήσει ένα μεγάλο σώμα του συνεδρίου, αλλά πρέπει να σε προτιμήσει και το σώμα της Κεντρικής Επιτροπής, που εκλέγει το γραμματέα. Και γραμματέας με 55% είναι μισός γραμματέας. Και τρίτον και κυριότερο, ο γραμματέας, με το θεσμικό του ρόλο ως το δεύτερο πρόσωπο του κόμματος, αν θέλουμε να είμαστε εντάξει απέναντι στη συνείδησή μας και την πολιτική παραγωγή, πρέπει όχι απλώς να σέβεται τις αποφάσεις του συνεδρίου, αλλά και να τις πιστεύει για να τις υλοποιήσει. Εγώ μπορεί να σέβομαι τις αποφάσεις της πλειοψηφίας, αλλά έχω διαφορές».
Εκτίμησε ακόμη ότι «ο τόπος έχει ανάγκη από μία στροφή του τιμονιού προς τα αριστερά και για να το πετύχει, το μόνο που δεν πρέπει να σκεφτεί το κόμμα μου είναι να προσπαθήσει να μαζέψει τις δυνάμεις του, να προσπαθήσει να μπει στη Βουλή και να διευρυνθεί λίγο παραπάνω και να δει, εάν έρθει πρώτος ο ΣΥΡΙΖΑ, πώς θα πάει να τον βοηθήσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.