Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Κάντας: Έτσι μας λάδωναν μέσα στο Υπ. Άμυνας

Πολιτική
apaispdisodpopΟ Α. Κάντας, ο αναπληρωτής διευθυντής εξοπλισμών επί Άκη και Γιάννου, «τίναξε» στον αέρα το ελληνικό πεντάγωνο. Αποκάλυψε στους ανακριτές, μεταξύ των άλλων, ότι το υπ. Άμυνας ήταν τρύπιο και θύμιζε την παροιμία μπέστε σκύλοι αλέστε και αλεστικά μην δίδετε. 
Οι έμποροι όπλων έφερναν μέσα στο πεντάγωνο βαλίτσες με χρήματα και λάδωναν αξιωματούχους «εμένα, πάνω από εμένα, και κάτω από εμένα», κατέθεσε ο Κάντας.
Και αποκάλυψε το εξωφρενικό «μια μέρα ένας έμπορος όπλων (τον κατονομάζει) μου έφερε στο γραφείο μου (στο Πεντάγωνο) μια βαλίτσα με 600 χιλ. ευρώ».
Ο Κάντας την ακούμπησε δίπλα στο γραφείο του και όταν σχόλασε την μετέφερε στο σπίτι του. Τα εκατομμύρια κυκλοφορούσαν μέσα στο ελληνικό Πεντάγωνο σαν χαρτοπόλεμος, και οι μιζαδόροι των εξοπλισμών έπιναν το καφέ τους στο υπ. Άμυνας. 
Τα εξοπλιστικά προγράμματα
Ο Α. Κάντας που απολογείτο τέσσερις ολόκληρες ημέρες έδωσε στους ανακριτές και λίστα με 26 εταιρίες που είχαν υπογράψει συμφωνίες με το ΥΠΕΘΑ για εξοπλιστικά προγράμματα ύψους 11.099 δισ. ευρώ (οι μίζες μόνο για αυτά τα προγράμματα ξεπερνούν το μισό δισ. ευρώ).
Τα 26 εξοπλιστικά προγράμματα που έδωσε ο Κάντας είναι:
apsodposdpoapsoff

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.