Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016

Δημόσιοι και ιδιωτικοί Παιδικοί Σταθμοί
Αρχικά ξεκαθαρίζουμε ότι είμαστε υπέρ των δημοσίων παιδικών σταθμών και επειδή ο παιδικοί σταθμοί εντάσσονται στη προσχολική αγωγή και  στο γενικότερο πλαίσιο της εκπαίδευσης θεωρούμε απαραίτητη την απορρόφηση όλων των παιδιών της πόλης πολύ περισσοτέρων και από το συνολικό αριθμό των αιτήσεων.
Δυστυχώς για λόγους που δεν ευθύνεται ο Δήμος και εφέτος δεν κατέστη δυνατόν να ικανοποιηθούν όλες οι αιτήσεις.
Παρατηρήθηκε όμως μια προτίμηση των γονέων στους ιδιωτικούς σταθμούς πολλοί εκ των οποίων είχαν και οικονομική επιβάρυνση 150-650 Ευρώ, με αποτέλεσμα μέχρι σήμερα οι Παιδικοί Σταθμοί του Χαλανδρίου να μην έχουν εξαντλήσει την δυναμικότητα τους.
Μάλιστα ο παιδικός σταθμός της Γαλήνης στο Πάτημα 2 έχει 20 κενές θέσεις
Αυτό το γεγονός έχει ιδιαίτερη σημασία για το Χαλάνδρι γιατί διαθέτουμε πολύ σύγχρονους παιδικούς σταθμούς και οι δύο τελευταίοι στο Πάτημα λειτουργού για πρώτη φόρα και όχι απλά υπερτερούν σε περιβάλλον και υλική υποδομή ,αλλά δεν συγκρίνονται με κανένα ιδιωτικό Παιδικό σταθμό.
Γιατί συνεπώς οι πολίτες που για πρώτη φορά είχαν με τα (βάουτσερ) το δικαίωμα επιλογής προτίμησαν σαν πρώτη επιλογή τους ιδιωτικούς;
Οι απαντήσεις που δόθηκαν απεικονίζουν και την γενικότερη εικόνα του Δημοσίου και στην εκπαίδευση.
1.Η καθυστερημένη εκκίνηση λειτουργίας των Δημοτικών παιδικών σταθμών
2.Οι διακοπές στις γιορτές και χριστούγεννα -Πάσχα
3.Το ωράριο που δεν εξυπηρετεί τους εργαζόμενους
4.Οι απεργίες και οι στάσεις εργασίας που αποτελούν βέβαια δικαίωμα αλλά δημιουργούν τεράστιο πρόβλημα στους γονείς που δεν έχουν να αφήσουν κάπου τα παιδιά εκείνες τις ημέρες.
5.Οι ελλείψεις σε προσωπικό που παρουσιάζονται κάθε χρόνο
Αν συνεχισθεί η χρήση των (βάουτσερ) δεν θα εκπλαγώ αν κάποια στιγμή θα υπάρχουν δημοτικοί παιδικοί σταθμοί χωρίς παιδιά, η ακόμη χειρότερα αν περιορισθεί ως ασύμφορη οικονομικά η λειτουργία Δημοσίων παιδικών σταθμών.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.