Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016

Αποφασίζουμε και διατάζουμε στον Δήμο Χαλανδρίου

Αγαπητοί φίλοι η εξουσία έρχεται και παρέρχεται και όταν θα αφήσετε την καρέκλα τότε αυτοί που σας γλείφουν και τους κάνετε τα χατίρια θα πάνε σαν σκουλήκια να γλείψουν την νέα εξουσία

Ένα από τα θέματα του Δημοτικού Συμβουλίου ήταν και οι αλλαγές στο πρόγραμμα του κλειστού. Οι θέσεις μου για τον αθλητισμό είναι γνωστές ,όπως επίσης και η διαδρομή μου πέρα από την ενασχόληση με τους Συλλόγους θεσμικά σε θέσεις προγραμματισμού ,αφού διατέλεσα για πολλά χρόνια διευθυντής Αθλητισμού στο Υπουργείο Παιδείας και μέλος της επιτροπής Ολυμπιακών αγώνων.
Φυσικά όλοι γνωρίζουν την παρέμβαση μου στον Αθλητισμό της πόλης με τον Γυμναστικό αφού όταν ήλθα σαν καθηγητής Φυσικής αγωγής στο τρίτο Γυμνάσιο Χαλανδρίου στο  Χαλάνδρι υπήρχε μόνο ποδόσφαιρο.
Δεν περιμένω καμιά αναγνώριση αλλά να με σέβονται όπως κάνω εγώ με όλους τους συναδέλφους μου δημοτικούς συμβούλους.
Δυστυχώς η διοίκηση του Δήμου με μια εμμονή που παραπέμπει σε εμπάθεια δεν έκανε αποδεκτή μέχρι σήμερα ούτε μια πρόταση και επιπλέον δείχνει αυτή την αντιπάθεια με την συμπεριφορά της απέναντι στον γυμναστικό που είμαι πρόεδρος.
Αυτή έχει το μαχαίρι και το καρπούζι και με την αλαζονεία της εξουσίας χωρίς να σέβεται ούτε τα κριτήρια που η ίδια επικαλείται έδωσε την μερίδα του λέοντος σε συλλόγους που απλά κάνουν Μαζικό Αθλητισμό.

Νίκος Πανταζής:Από το επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο ως ένδειξη διαμαρτυρίας δεν θα ψηφίσω καμιά εισήγηση προερχόμενη από την διεύθυνση Αθλητισμού και Πολιτισμού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.