Σάββατο 3 Μαΐου 2014

H Πρόεδρος του ΦΛΥΟΝ και βασικό στέλεχος της Παράταξης του Νίκου Πανταζή συμμετέχει στο ψηφοδέλτιο του Γιάννη Λαδόπουλου

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ:

Κυπριώτη Παρασκευή (Βιβή)

Γεννήθηκα στην Λιβαδειά, όπου και ολοκλήρωσα τις εγκύκλιες σπουδές μου.  Το 1978 εγκαταστάθηκα μόνιμα στο Χαλάνδρι.  Είμαι παντρεμένη και μητέρα τριών παιδιών. 
Είμαι ελεύθερη επαγγελματίας και, θέλοντας να είμαι χρήσιμη στην πόλη που αγαπώ και στους συμπολίτες και συνανθρώπους μου, ασχολήθηκα με τα κοινά.
Μέλος του Δ.Σ  της Φιλαρμονικής  του Δήμου Χαλανδρίου.
Μέλος  του Δ.Σ  του Νομικού Προσώπου Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης.
Μέλος του Δ.Σ. της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας.
Πρόεδρος του Πολιτιστικού, Περιβαλλοντολογικού Συλλόγου Αλληλεγγύης «ΦΛΥΟΝ» Χαλανδρίου και ιδρύτρια του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Συλλόγου, που φροντίζει σε μηνιαία βάση 20 οικογένειες συμπολιτών μας.
Ταμίας της Ανεξάρτητης Γυναικείας Παρέμβασης Χαλανδρίου.
Μέλος του Δ.Σ του Συλλόγου Προστασίας Περιβάλλοντος και Ρεματιάς.
Μέλος του Δ.Σ των Εθελοντών Χαλανδρίου.
Μέλος το Δ.Σ του ομίλου International Inner Wheel.

Υποψήφια δημοτική σύμβουλος με τον δημοτικό συνδυασμό «Χαλάνδρι – Αναγέννηση, Νίκος Πανταζής», το 2010.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.