http://stinplatia.blogspot.gr/2012/11/blog-post_6667.html
H Πλατεία βάζει πάλι την έννοια του οράματος για
την πόλη που θέλουμε και ξαναγυρίζει σε προηγούμενα χρόνια, όταν τουλάχιστον
συζητούσαμε παρόμοια θέματα που θα καθόριζαν την πόλη για πάντα. Σήμερα πολύ
λίγοι είναι σε θέση να παρακολουθήσουν μια τέτοια συζήτηση και ακόμη λιγότεροι οι δημοτικοί σύμβουλοι που έχουν διάθεση
και κάποιες θέσεις . Η διοίκηση απλά διαχειρίζεται την
κατάσταση χωρίς κατά την γνώμη μας να τα καταφέρνει και σε αυτό. Δεν έχει
πολιτική για κανένα από τα σοβαρά προβλήματα της πόλης και αφήνει να τρέχει ο χρόνος , χαμένος χρόνος για την πόλη.
Η σπουδαιότητα της ανάρτησης είναι ότι αποτελεί
πρόσκληση για συζήτηση απαραίτητη, αφού
τρέχει παράλληλα και η Αναθεώρηση του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου. Θα ξεκινήσω από την θέση της πλατείας ότι εμείς τα έχουμε πει από παλιά και κάποιοι που πιθανά σήμερα παρουσιάζουν θέσεις απλά αποδέχονται τις δικές μας απόψεις.
Οι θέσεις όλων είναι γνωστές σε όσους βρισκόμαστε για χρόνια στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και κατά συνέπεια κανείς δεν μπορεί να παρουσιάσει σαν δικό του κάτι που άλλοι πρότειναν και υποστήριξαν. Από την άλλη η πλατεία έπρεπε να χαίρεται που κάποιες δικές της προτάσεις έχουν γίνει και προτάσεις σήμερα δημοτικών παρατάξεων.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ: Είναι δυνατή οικονομικά και απαραίτητη οργανωτικά .
Η μη
κατασκευή του προξενεί ζημία ιδιαίτερα
υψηλή, με την καταβολή ενοικίων κοντά
στα 400.000 Ευρώ τον χρόνο και ίσως να στοιχειοθετεί και αδίκημα της Διοίκησης
που οφείλει να καταβάλει κάθε προσπάθεια χρηστή Διοίκησης γιατί με την παράλειψη αυτή ζημιώνει τον
Δήμο. Πράγματι η αγορά και η χρήση του
οικοπέδου της 25ης Μαρτίου για την κατασκευή του Δημαρχείου προβλημάτισε
πολλούς αμέσως μετά την αγορά του Μαμόπουλου απέναντι από τον Άγιο Γεώργιο που
σαν οικόπεδο είναι μεγαλύτερο( 4.5) στρέμματα έναντι των (2.5 )στρεμμάτων της 25ης Μαρτίου. Έγιναν μαραθώνιες συνεδριάσεις
με απόψεις υπέρ και κατά αλλά θυμίζω ότι καταλήξαμε στην 25η Μαρτίου και
προκηρύξαμε τον διεθνή διαγωνισμό με βραβείο που μας έδωσε και το τελικό
Αρχιτεκτονικό σχέδιο.
Η διαμάχη αν θα δοθεί το έργο της Κατασκευής του
Δημαρχείου με την διαδικασία Μελέτη – Κατασκευή , ή χωριστά μελέτη κατασκευή καθυστέρησε ακόμη
περισσότερο την απόφαση που σε κάθε περίπτωση βαρύνει εκείνους που έπρεπε να
πάρουν την απόφαση τότε. Εμείς μπορεί να
είμαστε Δημοτικοί σύμβουλοι όμως άλλοι είχαν την δύναμη, συνεπώς και την ευθύνη
.Αν πάντως αποφασιζόταν η μελέτη κατασκευή θα είχαμε σήμερα Δημαρχείο άλλα θα το Χρυσοπληρώναμε , όπως χρυσοπληρώνουμε τον Παιδικό Σταθμό στο Πάτημα 1 , που πάλι η Πλατεία βάζει, όπως χρυσοπληρώσαμε την Κεντρική Πλατεία που μόνο εμείς μιλήσαμε όπως χαρίσαμε το κυλικείο στο Νεκροταφείο που πάλι μόνο εμείς μιλήσαμε.
Πρόταση σήμερα: Ζητήσαμε την έκδοση οικοδομικής άδειας αμέσως και σε περίπτωση που θα συνεχισθεί η αδράνεια της Διοίκησης θα την καταγγείλουμε για πρόκληση ζημίας στον Δήμο
Εδώ εκφράσαμε διαφορετική άποψη και θυμίζω ότι
ήμουν ο μόνος από την Διοίκηση που ψήφισα αρνητικά στην περίφημη ψηφοφορία στο
Κέντρο Νεότητας (13-12)και πολύ καλά έκανα γιατί αν επικρατούσε ο αρχικός σχεδιασμός θα είχαμε κόψει την πόλη στα Δύο.
Πρόταση για σήμερα: Επιμένουμε να αρχίσουν οι
παρεμβάσεις από τώρα για να περάσει ο
σταθμός Σίδερα για Μαρούσι μετά
την Αγία Άννα και όσο πιο κοντά γίνεται στην πλατεία.
ΔΙΑΝΟΙΞΗ
ΦΡΑΓΚΟΚΚΛΗΣΙΑΣ: Ο σχεδιασμός προέβλεπε πέρασμα της Φραγκοκλησιάς από την
Ρεματιά και σύνδεση με την Πεντέλης στην Λακωνίας εκεί που είναι το
βενζινάδικο.
Η διάνοιξη αυτή θα συνέδεε την Κηφισίας με την
Πεντέλης και έτσι δεν θα ανάγκαζε όσους θέλανε να πάνε στο Πολύδροσο, η ακόμη
και στην Πεντέλη να περνάνε μέσα από το κέντρο Χαλανδρίου, αφού πολύ
γρηγορότερα θα πήγαιναν στον προορισμό από Κηφισίας και Φραγκοκλησιάς. Αυτή η ρύθμιση θα μας
έδινε την δυνατότητα να πεζοδρομήσουμε όλο το κέντρο αφού και την Πεντέλης
εύκολα μπορούσαμε μέσα από του δίδυμου δρόμους Αριστοτέλους και Αριστοφάνους να
την συνδέσουμε με την Παπανικολή.
Παρά τα
θετικά της ρύθμισης η θέση μου τότε ήταν
αρνητική γιατί 1)υπήρχε ο κίνδυνο αυτή η κίνηση να διοχετευθεί μέσα στην Τούφα
μέσω Λακωνίας και 2)η ζημιά της Ρεματιάς με την γέφυρα που θα κατασκευαζόταν θα ήταν παρόμοια της ζημιάς
που έγινε στο ύψος της Αττικής Οδού που η ρεματιά α εξαφανίσθηκε. Η
σύνδεση τώρα στο ύψος τη Αττικής οδού με δικαιώνει και είναι εγκληματική η
απραξία της Διοίκησης του Δήμου που σε συνεργασία με Κηφισιά και Βριλήσσια δεν
προχωρούν στην ασφαλτόστρωση και την ολοκλήρωση της σύνδεσης από την πλευρά της
Πεντέλης με ρύθμιση και την διάνοιξη ταυτόχρονα της Φραγκοκλησιάς από την
Κηφισίας.
Πρόταση για
σήμερα :Πιέζουμε να ανοίξει ο δρόμος μετά την νίκη στο Συμβούλιο Επικρατείας
ταυτόχρονα στην Πεντέλης και στην Κηφισίας. ΓΚΑΡΑΖ ΠΛΑΤΕΙΑΣ: Δύο οι συγκρουόμενες απόψεις:
1)Να μην γίνει και να αναπτυχθούν περιφερειακά parking γιατί η κατασκευή θα φέρνει αυτοκίνητα στο κέντρο αφού θα υπάρχει Parking.
2) Να γίνει γιατί λύνει οριστικά το parking στο κέντρο και την πρόσβαση στην αγορά.
Με την πρώτη θέση συμφώνησα τελικά και εγώ. Σε κάθε περίπτωση η διοίκηση τότε είχε την δυνατότητα να το προχωρήσει. Ας αναζητήσει η Πλατεία το έγγραφο του ΥΠΕΧΩΔΕ προς τον Δήμαρχο Χαλανδρίου και τον λόγο που δεν απαντήθηκε, που του ζητά να συναινέσει στην κατασκευή του γκαράζ για να χρηματοδοτηθεί μαζί με άλλα μεγάλα έργα όπως το γκαράζ της Νέας Σμύρνης.
Πρόταση σήμερα: Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει γκαράζ
στην πλατεία. Προτείνουμε το γκαράζ του Δημαρχείου να επεκταθεί στην Βασ.
Γεωργίου και υπογειοποίηση της Κολοκοτρώνη και της 25ης Μαρτίου (από Ζαλοκώστα μέχρι Αβέρωφ) για να εξασφαλισθεί
η είσοδος- έξοδος του γκαράζ άλλα και το υπόγειο πέρασμα που θα επιτρέψει την
πλήρη πεζοδρόμηση της Μαρτίου και τη Βασ. Γεωργίου σε αυτό το κομμάτι και θα ενώσει δημαρχείο με πλατεία. Με μια
μικρή μετατόπιση της παιδικής χαράς μπροστά από το παλιό Δημαρχείο θα διπλασιάσουμε
τον ωφέλιμο χώρο της πλατείας με ελάχιστο κόστος.
Πρόταση για σήμερα: Επειδή οι καιροί δεν
επιτρέπουν την κατασκευή τόσο μεγάλων έργων, προτείναμε την υπογειοποίηση ενός
κομματιού της Παπανικολή από την Αριστοτέλους μέχρι την Αριστοφάνους που θα
συνενώσει το Κάτω Χαλάνδρι με το Κέντρο και το κόστος είναι προσιτό ακόμη και
για τα οικονομικά του Δήμου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.